kwietnia 11, 2018

Meska kartka parawanowa

Witam
Dziś chcę przedstawić mój pomysł na kartkę dla mężczyzny na okrągłe urodziny.

Kartkę tę wykonałam na 40-te urodziny znajomego jako dodatek do prezentu, na który składali się wszyscy urodzinowi goście. Śmieszne hasło i pomysł wykorzystania "dyszek" podrzuciła mi kuzynka, co zaowocowało bardzo udaną (moim zdaniem), fajną, męską kartką.


  
Do kompletu zrobiłam też pudełko (żeglarskie akcenty nie są przypadkowe), do którego schowaliśmy prezent i kartkę.


A tak prezentowała się z podpisami - dodałam dodatkową klapkę, bo nie potrzebnie bałam się, że wszystkie podpisy nie zmieszczą się w przewidzianym miejscu.


W składaniu kartki posiłkowałam się tym filmikiem https://youtu.be/ylRX_SSdinY.
Kartkę wykonałam bezpośrednio z grubego (250gr) dwustronnego papieru do scrapbookingu, dzięki czemu miałam mniej oklejania, a kartka również z tyłu ma ciekawy nadruk.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1. BloomCraft - Wyzwanie #19 TEN dzień!!!


2. Sklepik Zosi - Wyzwanie # 19 - Moodboard


3. Od A do Z - Wyzwanie # 31 - Urodziny


Pozdrawiam gorąco!

12 komentarzy:

  1. Fanastyczna kartka, a hasło "w sam raz"!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kartka! Podziwiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita kartka z "jajem" :) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi dyszkami :D
    Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna! Świetny pomysł z tymi dyszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny pomysł na męską kartkę. Podoba mi się bardzo! Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka bardzo fajny pomysł na jej wykonanie dziękuje za udział w wyzwaniu sklepu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  9. No rzeczywiście 4 dychy w prezencie to nie dużo ;) Super kartka, bardzo pomysłowa. Dzięki za udział w wyzwaniu na naszym blogu. Życzę powodzenia i pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i mega pomysłowa kartka! Na prawdę mi się podoba! Sama jeszcze nigdy nie mierzyłam się z parawanikami, a ta kusi ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 50 year old Senior Editor Stacee Hucks, hailing from Rimouski enjoys watching movies like Death at a Funeral and Knapping. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a Bentley Litre Supercharged Le Mans. przeczytac, co powiedzial

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger