kwietnia 22, 2019

Wymianka wielkanocna u Kasi i Kasi

Wesołego Alleluja!
Dziś Lany Poniedziałek, a ja chciałam pokazać wyniki Wielkanocnej wymianki kartkowej zorganizowanej przez dwie Kasie z Papierowe Hobby Kasi oraz Pracownia Esme .
W parze wymiankowej byłam z Bożeną G.

Wysłałam do niej kartkę z drzwiami :) Oprócz otwieranych drzwi otwiera się też klasycznie do góry by tam wpisać życzenia.
Do kartki dołączyłam też zapas różniastych przydasi, których nie ujawnię 😉 mam nadzieję, że zrobi to obdarowana na swoim blogu.
A tak prezentują się "Wielkanocne Drzwi" :









W mojej paczce nalazłam takie drobiazgi - czekoladownik oczywiście nie był pusty 😁 


Dziękuję Bożenie G. oraz obu Kasią za wymiankę i czekam na kolejne :)


Pozdrawiam Świątecznie!

2 komentarze:

  1. Pomysł na kartkę z drzwiami jest świetny, rewelacyjnie wygląda taka inna forma kartki :) Bardzo mi miło Ada, że wziełaś udział w naszej zabawie, widzę, że dostałaś wiele wielkanocnych rękodzielniczych prac. I ciekawa jestem co tam jeszcze od Ciebie poleciało do Bożeny? ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że wzięłaś udział w wymiance :) Świetną kartkę stworzyłaś, pomysł z drzwiami jest super. A czekoladownik z zawartością to chyba zwsze miły akcent :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger