października 12, 2017

Jesienna kartka urodzinowa

Witam
Dziś mam za oknem piękną, słoneczną i kolorową jesień! Pokarzę więc kartkę urodzinową z jesiennymi akcentami.
Na godzinę przed wyjściem na urodziny czteroletniego Adasia, zdałam sobie sprawę, że należałoby dołączyć kartkę z życzeniami. Zamknęłam się więc w mojej pracowni i popełniłam dość prostą kartkę.
Przyznam, że najwięcej czasu zajęło mi znalezienie takiego papieru, który byłby dziecięcy, ale nie niemowlęcy i chłopięcy, ale nie męski :) Może teraz wybór ten wydaje się prosty i oczywisty ale przekopać stosy papierów, które nazbierałam ... to było wyzwanie!
Gdy już wybrałam papier inne elementy same wskoczyły mi w ręce i oto jest:


Zdjęcie jest tylko jedno i bez żadnej kompozycji bo zrobione już po wręczeniu na urodzinach Adasia.

Pozdrawiam i życzę więcej słonecznych dni!

2 komentarze:

  1. Chyba moje ulubione wykorzystanie literek, kocham! <3 A i PS chętnie dodałabym bloga do obserwowanych, gdybym tylko umiała znaleźć taką opcję, hihi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      PS. Już w dolnym pasku umieściłam guzik "obserwuj"

      Usuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger