stycznia 09, 2018

Album na zdjecia z kieszeniami

Witam
Chciałam zrobić coś nowego i powstał taki oto album na zdjecia z "ukrytymi kieszeniami". Technika ta nazywa się "hidden hinge", ja podejrzałam ją na kanale YouTube scrapkate (Kasia Grusza).

Przyznam, że bardzo mi się spodobała ta technika! 
Popełniłam co prawda kilka błędów, ale przy kolejnych albumach na pewno będzie lepiej.

Na początek prezentacja video:


A teraz kilka zdjęć:





Wystarczy wypełnić zdjęciami i prezent dla dziadków gotowy :)

Styl albumu nazwałam "retro" bo nie mam innego pomysłu... czy to vintage? na steampunk za mało industrialny... na shabby chic chyba za ciemne i mało kolorowe.
A może ma ktoś inny pomysł?

Album zgłaszam na wyzwania:
1. Kwiat Dolnośląski - Prezenty (z)ręcznie zrobione


2. Szuflada - Retro Streampunk

3. EgoCraft.pl - Otulamy Wspomnienia

Pozdrawiam gorąco!

12 komentarzy:

  1. Piękny, zestawieni tylu kolorów z papierem kraft - ekstra. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Papiery, kolory świetnie współgrają z tym klimatem ,który faktycznie trudno "zaszufladkować".Dziękuję za wspólną zabawę z EgoCRAFT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album, a zestawienie kolorystyczne rewelacyjne :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę z egoCraft !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły Ci te ukryte kieszenie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój sokoli wzrok nie wykrył żadnych błędów, a album wyszedł Tobie fantastyczny!:)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCraft :|)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o WOW! Piękne kolorowe i cudowne trybiki , cudowny album :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny albumik. Dobrze dobrane kolory i dodatki. Na pewno uscieszył obdarowaną nim osobę. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy tworzysz, widać, że papierki Cię lubią :) Album cudowny, ja jeszcze się nie odważyłam żadnego zrobić. Chyba mnie strach przed efektem końcowym onieśmiela. Ale mi się ten Twój podoba, niby stonowany, ale ten "akcent" kolorów jest świetny.
    P.S. Dziękuję za prezentacje video - pokazuje jego piękno :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger