maja 08, 2020

Kartka z sercem

Dzień dobry!
Od kilku dni mój syn znów uczęszcza do żłobka, więc znalazłam czas na zdjęcia i wpisy! 
Hurra!
Tę kartkę zrobiłam, gdyż zdałam sobie sprawę, że mam pełno folderów do wytłaczania, a nie korzystam z nich wcale.
Kartka która wyszła jest mega prosta, kwintesencja stylu Clean&Simple, ale w żadnym razie nie jest nudna!
Sprawdzi się jako kartka na każdą okazję.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Altair Art - Dzień Scrapbookingu: Style w scrapbookingu - Clean&Simple


- Altair Art - Wyzwanie 5/2020 "Mniej znaczy więcej"


- Art Piaskownica - Shaker card


Pozdrawiam Gorąco!
Ada

9 komentarzy:

  1. Fajna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam - Bogusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniach AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. FAjna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna i urocza kartka.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam shaker boxy! Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne serducho, bardzo dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger