lipca 26, 2021

Kartka rózana "LOVE"

 Witam

Zrobiłam tę karteczkę szybciutko bo w czasie drzemki córci, korzystałam z mapki i dlatego szybko się pracowało :) Mapkę znalazłam na blogu The Scrappy Sketches.

Ponadto nie wymaga wiele! Jest zrobiona z jednej kartki czarnego papieru A4, jednej kartki papieru scrapowego 20x20 AltaiArt i kilku elementów do wycinania z kolekcji Red Roses for My Darling. Specjalnie nie wykorzystywałam kwiatów ani elementów odstających/trójwymiarowych, gdyż kartka ma mieścić się w kopercie. 




Mapka, na podstawie której zrobiłam kartkę, wyglądała tak:

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

1. The Scrappy Sketches - Wyzwanie 7/2021


Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger