stycznia 22, 2019

Kalendarz z shaker'em i CANDY!

Witam
Dziś chciałam pokazać wam kalendarz, który wykonałam korzystając z papierów Craft O'Clock.
Pierwszy raz korzystałam z tych papierów i jestem zachwycona, bo projekt sam się składa.
Najwięcej czasu zajmowało mi zawsze dobranie papierów, dodatków itp. ale teraz wzięłam do ręki kolekcję LADIES & GENTLEMEN i bum! Wystarczyły 2 papiery i arkusze bonusowe by powstał ten kalendarz.
Oczywiście, żeby nie było nudno zrobiłam shaker oraz dodałam kieszonkę z tagiem.
Wygląda to tak:





No i niespodzianka CANDY czyli rozdawajka!
W której jedna wylosowana osoba otrzyma kalendarz z shakerem opisany w tym wpisie i kilka papierowych gratisów.

Zasady:

1. Polub mój profil FB https://www.facebook.com/eprezentbox/
2. Zostaw komentarz pod tym wpisem lub postem Candy na FB
3. Udostępnienie postu i obserwowanie bloga nie jest konieczne ale będzie mi miło :)
4. Na komentarze czekam do 31.01 włącznie, wyniki w pierwszych dniach lutego na FB.


Pozdrawiam

Ada

8 komentarzy:

  1. Kochana! cudny ten kalendarz... i chociaż dotąd nie używałam papierowych, to jeśli szczęście mi dopisze, to będę używać :) Też bardzo lubię te papiery z O'CLOCKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i życzę szczęścia w losowaniu:)

      Usuń
  2. Chętnie się zaopiekuję pięknym kalendarzem. Super ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, jestem zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, śliczny ten kalendarz, a kolekcja też mi się podoba. Miło byłoby zgarnąć takie cudo. W takim kalendarzu, aż miło zapisywać i mieć to cały czas przy sobie. Jak mogę wszystko ozdabiam papierami z Craft O'clock bo są przecudne. Gratulacje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło spotkać kolejną fankę tych papierów :) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger