stycznia 07, 2019

Notesy z Alicja

Witam
Chciałam się pochwalić moją pierwszą próbą z pastami strukturalnymi.
Moje początki są dość nieśmiałe: stworzyłam dwa notesy z motywami Alicji z Krainy Czarów ozdobnie pastami strukturalnymi nakładanymi przez maski.
Oczywiście po wyschnięciu past dodałam więcej elementów, jak wewnętrzne kieszenie i tagi, aby uzyskać efekt WOW mimo prostej formy :)

Oto pierwszy notes:





Oraz drugi notes:





Postanowiłam dalej eksperymentować z pastami, maskami i masami, sama jestem ciekawa jak mi to będzie wychodzić :)

zgłaszam notesy na wyzwania:
1. Crafty Moly: wyzwanie #77 Na dobry początek...


2. Mix Media Wariors: Wyzwanie #36 - Imprezę czas zacząć!


3. Wyzwania nie-kartkowe: Wyzwanie #1/2019 Pozytywny krok w nowy rok


Pozdrawiam
Ada

9 komentarzy:

  1. Matko i córko - gdzieś Ty kupiła tę kolekcję. Wzdycham do niej już od dłuższego czasu - a umyka mi jak biały królik do dziury. I jeszcze tak fantastycznie wyeksponowałaś jej walory w tym notesie. Jest rewelacyjny, oczu oderwać nie mogę. Piękny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      proszę, częstuj się :)
      https://sklepikgosi.pl/scrapmir-zestaw-papierow-do-scrapbookingu-time-to-dream-p-3988.html

      Usuń
  2. Świetne notesy!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne notesy, dziękuję za wspólną zabawę na blogu "Wyzwania nie-kartkowe":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly" 

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe notesy! Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne notesy, uwielbiam motyw z Alicją :) Dziękuje za udział w zabawie na blogu nie kartkowym!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger