czerwca 12, 2019

Exploding Box'y z Aniolkami

Witam
Ostatnio dostałam dwa oddzielne zlecenia na box'y: komunijny i na chrzest, oba dla dziewczynek.
Połączyłam więc pracę wykorzystując papiery z kolekcji "W tym wielkim dniu" Papierowego Potwora oraz aniołki z Craft'o'Clock.
Oto one:











Pierwszy raz korzystałam też z gotowych baz do box'ów, te otrzymałam w tej paczce upominkowej od z Ego Craft -> KLIK

Boxy zgłaszam na wyzwania:
1. Crafty Moly: wyzwanie #92


2. Sklepik Gosi: wyzwanie #33



Pozdrawiam gorąco!
Ada

7 komentarzy:

  1. Piękny boxik.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie i delikatne...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklpeiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne boxy. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box! Dziękuje za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dagmara

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger