czerwca 14, 2019

Torebeczka z prosiaczkiem

Witam
Jak już pisałam lubię brać udział w wymiankach, wyzwaniach itp. Dziś chcę pokazać jak powstała praca inspirowana wyzwaniami.
Na grupie Facebook "Papierowy Potwór - grupa kreatywna" pojawiło się wyzwanie, w którym należało użyć digistempla prosiaczka. Grafikę pobrałam i zapomniałam bo zajęłam się innymi pracami.
Tydzień temu przeglądałam wyzwania, znalazłam kilka ciekawych ale nie miałam na nie pomysłu i wtedy przypomniał mi się prosiaczek. Zadałam sobie sprawę, że jedno wyzwanie jest idealne: "Pakujemy słodkości" na blogu od A do Z.
Gdy praca była już prawie skończona, zastanawiałam się czym ją uzupełnić i przypomniała sobie o wyzwaniu niekartkowym z tekturkami na grupie FB "Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno".
Tak powstała torebeczka na słodycze z prosiaczkiem i tekturkami serduszkami. Napis zrobiłam embossingiem na gorąco z własnej inicjatywy :)






Zgłaszam torebeczkę na opisane powyżej wyzwania:

1. Papierowy Potwór - grupa kreatywna: Wyzwanie Digi



2. Od A do Z wyzwanie #45 Pakujemy słodkości

 3. Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno: mini wyzwanie #10


Pozdrawiam gorąco
Ada

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na zapakowanie słodkości 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i realizacja:) Prosiaczek słodszy niż cukierki:)Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna torebeczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torebeczka, prosiaczek uroczy :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger