lipca 30, 2020

Box dla podroznikow

Hej
Ostatnio zrobiłam box dla pary podróżników obchodzących okrągłe urodziny 😀
Miałam jeszcze kilka pomysłów, aby pokazać indywidualne hobby każdego z nich, ale niestety realizacja była dość expresowa i nie udało mi się zdobyć/wykonać figurek piwa i zwierzątka, które miałam umieścić obok walizek 😟





W tym ruloniku można wpisać życzenia lub w jego miejsce wsunąć banknoty.


Na tym skrzydełku stempelki i cyfry wykonałam embossingiem na gorąco złotym pudrem.


Wykonałam też pierwszy raz taki uchwyt na box, niestety zrobiłam jeden błąd - ścianki boczne są za wysokie i nie da się boxa wyciągnąć jeśli nie jest przewiązany sznurkiem 😜.




Pracę zgłaszam na wyzwania:
1. Tekturkowo - Wyzwanie #11 "Wakacje!"


2. ZieloneKoty.pl - Wyzwanie "Letnie opowieści"



Trzymajcie się ciepło!
Ada

2 komentarze:

  1. Fantastyczny box! Tyle się w nim dzieje :-) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowo, DT - Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetny pomysł. Bardzo ciekawie się prezentuje z tym nosidełkiem :) dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger