lipca 24, 2020

Szalony layout

Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać wam layout wykonany na płótnie malarskim. 
Bardzo lubię tego typu prace, ale wciąż nie mam do nich śmiałości... takie prace wymagają "rozrzutności" w dodatkach, a ja wciąż nie umiem się przełamać 😉 
Obraz wykonałam na gotowym płótnie malarskim o wymiarze 20x20 cm, wykorzystałam papiery Santoro i ScrapMir, media różniaste: farby, pastę strukturalną, kamyczki, mikrokulki i na zakończenie kilka metalowych akcentów klejonych na niezawodny heavy body gel. 
Jeśli zastanawiacie się co tam robi mroczna ośmiornica to zdradzę tylko, że to specjalny element, który ma sens dla osoby obdarowywanej 😜 
Uzyskałam więc taki oto prezent dla siostry :





Pracę zgłaszam na wyzwanie:
1. Art-Piaskownica - MIXED MEDIA - mikrokulki


2. RapaKivi - Wyzwanie #93 - BINGO
wybrałam linię skośną: kolor żółty, cytat/aforyzm, zdjęcie.


3. Sklepik GOSI - Moje wakacyjne szaleństwo



Pozdrawiam gorąco!
Ada W-Z

2 komentarze:

  1. Świetnie wyszło :) Dziękujemy za udział w zabawie Art - Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prezent Box , Blogger